Heenreis - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Reuben Bentvelzen - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Reuben Bentvelzen - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: rbentvelzen

Blijf op de hoogte en volg Reuben

23 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

nou... hier m'n eerste verhaal..

vanmorgen was het vroeg opstaan. ik ging om 6 uur van huis weg, reed met de auto naar Calais. van af daar met de trein door de Eurotunnel naar Folkestone. vandaar uit was het nog ongeveer 2 uurtjes reiden naar london. Eenmaal in london aangekomen (ong. 12uur engelse tijd) gingen we langs het hotel. mijn kamer bleek pas rond 2 uur vrij te zijn. dus heb ik zo'n oyster card gekocht (soort van OV) voor een week. hierna ben ik langs het theater (arcola theatre) gegaan om te kijken hoelaat ik de volgende dag nou moest beginnen. toen ik daar aankwam bleek mijn stagebegeleider aanwezig te zijn. hij heeft me een korte rondleiding gegeven maar ze zitten daar midden in een verhuizing dus het was nog niet helemaal af. ik heb gelijk gevraagd hoelaat ik moet beginnen (10-18 uur). Ik mag de eerste week nog helpen met verhuizen maar dat vind ik geen probleem. hierna ben ik weer teruggegaan naar het hotel. nu moest ik nog 5 minuten wachten voordat ik naar binnen kon. het is een klein 1 persoonskamertje. heeft een tv, koelkast, en 2 stopkontakten. is zo ongeveer 2,50 bij 3 meter groot. maar in ieder geval is het schoon en heb ik internet. dat vind ik het belangrijkste dus ik ben tevreden.

Het is vandaag zondag maar de meeste winkels zijn gewoon open (het hotel zit midden in een lange winkelstraat). Nadat ik al mijn spullen een beetje had uitgepakt en ik naar buiten liep om wat eten te kopen, bleken ineens al de winkels dicht te zijn. ik dacht: supermarkten zijn vaak wat langer open dan de rest, dus ik ging gewoon op zoek naar een supermarkt. hier heb ik wat brood, kipfilet en orange juice gekocht. dan kan ik in ieder geval vanavond en morgen overdag wat eten.

weer in het hotel heb ik internet geregeld. ik heb gewoon internet in m'n kamer dus dat is ideaal.

ik ben er alleen nu al achter dat ik me camera ben vergeten... die word nu na gestuurd.

nu ga ik wat eten en vanavond vroeg naar bed.


  • 23 Januari 2011 - 19:13

    Maddy:

    Schatjee!!!! Ik ben blij dat het begin allemaal goed is gegaan, ik ben zo blij voor je! Ik had net even op internet naar het arcola theatre gekeken en kon niet de binnekant zien (daar waren geen foto's van) maar de buitekant ziet er prima uit. Ik ben benieuw hoe het morgen gaat, fijn dat je meteen aan de slag kan!
    Tot gauw poepie en veel plezier morgen!! XXxxx

  • 23 Januari 2011 - 20:19

    Emma:

    Heey Rub

    Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen! Klinkt wel goed allemaal. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden op je stage. Ik blijf je volgen.

    Dikke kus

  • 24 Januari 2011 - 21:21

    Marten:

    Leuk om alles te lezen! Ben erg benieuwd hoe je eerste stage dag was!
    Veel plezier verder!

    Groeten,
    Marten

  • 25 Januari 2011 - 14:37

    Aukje:

    Waaaaahh!! Ik ben zoooo jaloers! Jij zit gewoon lekker in London... *snif* Nouja, je moet wel werken *gna*
    Achja... Ik kom er wel overheen hoor. XD
    Ontzettend veel plezier in London, enneh, ik volg je blog in ieder geval!

    Dikke kus

    Aukje

  • 26 Januari 2011 - 23:41

    Petra:

    Hoi Reuben, na wat gezoek je weblog gevonden. ik had je nog gemaild voor het juiste adres maar ik twijfel of je die dus hebt gehad.
    Ik hoop dat je je draai een beetje vind daar zo.
    Gelukkig heb je internet. Dat is al heel wat. Zeker voor het contact.
    Lukt het gesjouw voor de verhuizing een beetje?
    Het gaat je goed daar knul. Ik volg je verhalen....
    Liefs Petra

  • 27 Januari 2011 - 10:17

    Teun:

    Reuben!

    supervet man!
    kan je 24/7 skypen. :-dp
    is het wel een tof theater?

    succes komende tijd!

  • 27 Januari 2011 - 10:20

    Teun:

    Reuben!

    supervet man!
    kan je 24/7 skypen. :-dp
    is het wel een tof theater?

    succes komende tijd!

  • 27 Januari 2011 - 22:40

    William :

    één ding: fish and chips (kan ook koeskoes doen, BAH)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage london

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2011

God´s Waiting Place

02 April 2011

Pap, Petra en de Lederen Man

14 Maart 2011

Eindelijk echt werk, gelijk ziek.

27 Februari 2011

MY SUPER SWEET 18! en meer..

14 Februari 2011

Ups & Downs
Reuben

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 30481

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 13 Oktober 2014

Aussieland

23 Januari 2011 - 19 Juni 2011

Stage london

Landen bezocht: