Eindelijk echt werk, gelijk ziek. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Reuben Bentvelzen - WaarBenJij.nu Eindelijk echt werk, gelijk ziek. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Reuben Bentvelzen - WaarBenJij.nu

Eindelijk echt werk, gelijk ziek.

Door: rbentvelzen

Blijf op de hoogte en volg Reuben

14 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi,

Ik ga maar door waar ik de vorige keer gebleven ben. Ik heb van maandag t/m donderdag moeten werken. Samengevat: Maandag onderhoud gepleegd aan de lampen, Dinsdag opruimen, Woensdag de ramen in studio 1 isoleren, Donderdag werd al het oud ijzer opgehaald (kan je blijkbaar aardig wat geld mee vangen) en donderdag ook cement storten in de kleedkamers van studio 1 (we hadden te weinig cement dus dit werd nog bijbesteld)

Vrijdag zou ik eigenlijk vrij zijn, maar ik werd 's-morgens wakker gebeld met de mededeling dat het de bezorgers van het cement voor de deur stonden en omdat ik het dichtste bij woonde mocht ik even langs gaan om te betalen..
Verder ben ik vrijdag naar de film Rango gegaan. Opzich wel een grappige film maar niet echt een aanrader.
Vrijdagavond ben ik met Arnold uitgegaan.

Zaterdag ben ik met Junie naar een basketbalwedstrijd gegaan. The New Jersey Nets vs. The Toronto Raptors. Ik kende geen van beide dus ik was voor het team met de mooiste shirtjes en de leukste mascotte. Dat bleken de Toronto Raptors te zijn(natuurlijk was Junie voor The Nets). Opzich zach het er de hele wedstrijd niet slecht uit. Het ging aardig gelijk op. Aan het eind van de 4 kwarten van 12 minuten stond het gelijk, dus werd het verlengd met 10 minuten. Bij basketbal mag je volgens mij ongelimiteerd Time-Outs aanvragen want na elke doelpoging werd er een Time-Out aangevraagd. Gelukkig werd dit wel leuk opgevuld met chearleaders of de mascottes of met korte tussentijdse wedstrijdjes of zo'n soort van dunk demo met een trampoline voor het net.
Maar goed. Na deze verlenging stond het weer gelijk dus werd het nog een keer verlengd. Hierna nog eens. Na de derde verlenging hadden de Nets met 1 punt gewonnen. Jammer genoeg niet The Raptors maar erg veel kon dat me niet schelen. Het was gewoon een leuke avond en het was leuk om een keer te doen alsof ik echt een supporter van een team was.

Zondag t/m Dinsdag heb ik weer gewerkt. Zondag was de eerste dag van het opbouwen van de show in studio 2. Ik dacht dat ik eindelijk weer weer een keer mocht gaan doen waar ik voor gekomen was. Maar nee hoor.. Ik mocht alles behalve de vloer en het grid geel gaan verven. Opzich niet zo erg, totdat je bij het plafond komt waar een grid in hangt (die dus niet geel mocht). Het leuke is ook dat het na een maand (als de show er weer uit gaat) weer zwart geverfd mag worden. Maarja, hoort erbij.

Maandag heb ik de tribunes teruggezet in studio 2 (wel op een andere plaats) en tapijt gelegd over de vloer en tribunes. Zoals je wel begrijpt ziet studio 2 er nu heel anders uit. Ik heb helaas geen foto's van het eindresultaat. Wel van tijdens het verbouwen.

Dinsdag alle ijzeren staven die als grid gebruikt kunnen worden maar over zijn op lengte gesorteerd en onder de tribune in studio 1 neergelegd. Omdat er toch zoveel staven over waren heb ik hier ook een soort van kast van gemaakt en hier houten platen over heen gelegd (shelving). Hier kunnen alle kleinere onderdelen die nodig zijn om zo'n grid te maken of om tribunes in elkaar te kunnen zetten (zoals klemmen of poten), opgezet worden.

Woensdag ben ik wezen shoppen in DE modestad van Europa (of is dat parijs?). Ik had broeken en een vest nodig. En waar kan je dat beter halen dan bij de H&M. Na lang zoeken naar de mannenafdeling had ik eindelijk een goede broek gevonden. Ik hem passen. Blijk het een skinny jeans te zijn.. Gelukkig kwam ik er al achter voordat ik hem helemaal aan had want ik had er nu al moeite mee om hem weer uit te trekken. Dus ik verder zoeken. Zie ik boven de broeken zo'n bordje staan met de verschillende soorten broeken die ze hebben. Bleek mijn broek niet gewoon skinny te zijn, maar een super skinny.
Uiteindelijk heb ik maar een original gekocht.

Donderdag moest ik weer werken. Ik ben de hele dag bezig geweest met studio 1 opruimen/leeghalen omdat vrijdag het opbouwen van de nieuwe show begint.

Vrijdag dus het opbouwen. Ik ben eindelijk weer een keer echt aan het werk gegaan. Ik heb me beziggehouden met het geluid. Alle speakers neerzetten/ophangen. 6 I2's in het grid, 2 EM81's achter op het podium 2 NJD"s onder de tribune's (1 links en 1 rechts), en een sub achter in de zaal.
Deze aangesloten en de kabels weggewerkt. Bij het testen kwam ik erachter dat de 2 NJD's onder de tribune's het niet deden. Na alles afgelopen te hebben kwam ik erachter dat het aan de speakon cable lag. Deze kabel heeft 2 polen maar de plug had er 4 (1+, 1-, 2+,2-). We gebruiken hier alleen de 1 maar de kabels zaten in de 2. Dus hierdoor deden ze het niet. Dit heb ik opgelost en hierna deed alles het.

Zaterdag toen ik opstond voelde ik me een beetje licht in het hoofd. Maar ik dacht dat het na het douchen en eten wel over zou zijn. Ik was gewoon naar werk gegaan met de gedachte het wel over zou gaan. Maar toen ik de ladder opmoest om een speaker te verplaatsen voelde ik me bovenop de ladder heen en weer draaien en trillen op m'n benen. Ik ben natuurlijk gelijk weer naar beneden gegaan en heb gezegd dat ik me niet zo lekker voelde en dat ik opzich nog wel wat lichte dingen kon doen. Ik heb nog wat kabels opgerold, een kledingrek in elkaar gezet voor in de kleedkamer en de kleedkamers een beetje opgeruimd. Maar ondertussen voelde ik me echt heel slecht. Ik ben naar huis gegaan en dat was maar goed ook. Ik heb de rest van de dag alleen maar geslapen en overgegeven.

Zondag was ik sowieso vrij. Opzich was dat wel lekker om nog even uit te zieken. Ik heb dan ook niks gedaan dan lezen, naar de supermakrt gaan en mario op de wii spelen.

Vandaag (maandag) voel ik me weer een stuk beter. Ik ben gewoon naar werk gegaan. Het was een kort dagje (van 10.00 tot 17.00 uur). 's-morgens de mensen in studio 1 een beetje ondersteund. Daarna de TechStore en de AmpStore opruimen. Hierna kapotte Speakon Cables gerepareerd en naar huis, waar ik heerlijk heb gekookt (al zeg ik eht zelf). Daarna heb ik gesport, wat ik nu 2 weken om de dag doe. Ik heb Junie overgehaald om met me mee te gaan. Meestal doet hij dat ook wel maar soms vind hij het toch leuker om het nieuws te kijken over Egypte, Lybië en nu Japan.

Morgen ben ik weer vrij. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Ik ga in ieder geval uitslapen. Misschien ga ik een museumpje opzoeken.

Volgende week maandag komen m'n Pa en Petra voor een weekje naar London. Harstikke leuk natuurlijk. Ik heb er wel zin in. Zal wel raar zijn. Het volgende verhaal schrijf ik denk ik hierna, dus volgende keer horen jullie meer.

Verder heb ik voor nu niet echt veel meer te vertellen. Ik check nu in ieder geval elke keer na het pinnen of ik m'n pas nog bij me heb.

Ik ga nu lekker slapen en wens iedereen dan ook een goede nacht toe!

Cheers!

  • 15 Maart 2011 - 09:31

    Marten V/d Weele:

    Reuben,
    Ontzettend leuk om al je avonturen weer te lezen!
    Wat jij doet, echt heel leuk en leerzaam (dat laatste nu eindelijk!).
    Vanuit Italië waar ik nu zit, ontzettend veel plezier en succes gewenst met de rest!

    Ciao!

  • 15 Maart 2011 - 11:20

    Emma:

    Heey Rub,

    Erg leuk verhaaltje weer, en leuke foto's!! Je heb nu wel heel veel verschillende werkzaamheden, echt super leuk. Ik snap niks van al die aansluitingen en technische dingen, maar vind het super cool dat jij dat wel weet. En om de dag aan het sporten, zozo.
    Heel veel succes met pap en kees volgende week en ik kijk uit naar je volgende verhaal.

    Dikke kus

    PS Was leuk om met je te skypen trouwens.

  • 15 Maart 2011 - 18:13

    Maddy:

    Heeey Schatje!!

    Wat leuk om allemaal te lezen...beetje jammer dat je zo ziek geworden bent...echt overgeven en de hele mikmak...iel! Beter dat je weer aan de betere hand bent. En idd echt helemaal super dat je nu wat afwisselender werk hebt.
    Leuke foto's btw.
    Heel veel plezier met Pap en Kees volgende week!
    XXxxxx

  • 16 Maart 2011 - 23:40

    Petra:

    Hoi Rub,

    Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Ik had al gehoord van Frans dat je ziek was.
    Van die technische dingen waarover je vertelt snap ik erg weinig maar vind het knap dat jij dat wel doet....
    Ik hoor volgende week alles live van je en kan alles in het echie zien.
    Ik heb er zin in. Hoop jij ook.

    Kus Petra


  • 21 Maart 2011 - 17:54

    Maartje:

    Lekker in de weer geweest zo te lezen :) Haha, Reuben in een super Skinny jeans, je bent niet goed bij je hoofd ;) Gelukkig heb je een normale aangeschaft. Top dat je trouwens weer helemaal beter bent!

    Maartje

  • 21 Maart 2011 - 17:55

    Nog Een Keer Maart:

    Oh ja, veel plezier met je pa en Petra, doe hen maar de groeten ok? Heb je wat daagjes vrij kunnen nemen? Lees ik snel wat jullie gedaan hebben?

  • 21 Maart 2011 - 19:47

    Spook:

    Reuben in een skinny jeans hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage london

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2011

God´s Waiting Place

02 April 2011

Pap, Petra en de Lederen Man

14 Maart 2011

Eindelijk echt werk, gelijk ziek.

27 Februari 2011

MY SUPER SWEET 18! en meer..

14 Februari 2011

Ups & Downs
Reuben

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 30481

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 13 Oktober 2014

Aussieland

23 Januari 2011 - 19 Juni 2011

Stage london

Landen bezocht: