MY SUPER SWEET 18! en meer.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Reuben Bentvelzen - WaarBenJij.nu MY SUPER SWEET 18! en meer.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Reuben Bentvelzen - WaarBenJij.nu

MY SUPER SWEET 18! en meer..

Door: rbentvelzen

Blijf op de hoogte en volg Reuben

27 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey. Ben ik weer.
Ik heb geen idee meer wat ik op welke dagen heb gedaan want het is al zo lang geleden. Ik zal dus globaal vertellen wat ik heb gedaan.

Ik ben naar de bioscoop geweest. Naar Gnomio & Julliet. Dat is zeg maar het verhaal van Romeo en Julia maar dan met tuinkabouters. Diegene die het verhaal kennen zullen weten dat ze uiteindelijk allebei sterven, maar omdat het een kinderfilm is, hebben ze er een goed einde aan geplakt. Het was met de stemmen van o.a. Ozzy Osbourne, Jason Statham, Hulk Hogan, Dolly Parton. Het was een best vermakelijke film.
Verder ben ik zowaar wezen sporten, maar omdat ik geen sportoutfit had, heb ik deze eerst gekocht. Ik heb een hele mooie sportoutfit van LiveStrong. Dat merk van Lance Armstron. Een deel van de opbrengst gaat naar zijn goede doel, kankerbestreiding. Maar goed. Ik ben dus wezen sporten. Ik begon op de loopband, wat ik nog nooit gedaan had, en dus heel bang was dat ik eraf zou vliegen. De eerste 10 minuten was ik nog bezig met dat ding uitvogelen terwijl hij al liep. Na 10 minuten had ik eindelijk het goede tempo. Daarna heb ik nog 15 minuten echt hardgelopen (klinkt misschien als weinig, maar als je eerst 10 minuten aan het uitvogelen bent waarbij je steeds op andere tempo's loopt/rent, is het na 25 minuten wel weer genoeg. Ik had dan misschien wel geen problemen met blijven staan toen ik nog op dat ding stond, maar zodra je er van af stapt heb je echt het idee alsof je hele lichaam nog naar voren gaat, behalve je voeten. Daarna ben ik nog wezen roeien, fietsen en dat ding waarbij je met je handen en voeten heen en weer gaat (ik heb geen idee hoe dat heet). Daarna vond ik het wel weer genoeg voor de eerste keer. Hierna dacht ik even lekker te gaan douchen, maar dat ging niet helemaal zoals gepland. Ik was even vergeten dat de familie hier het warme water afsluit overdag. Dat was denk ik de kortste douch van m'n leven en dat na het sporten..

Ik heb natuurlijk ook nog stage gelopen. Dit is weer veel gesjouw geweest. Maar het goede nieuws is dat er wel een einde aan zicht is. Studio 4 (die ene met al die rotzooi erin), moest voor maandag de 28e leeg zijn. Er moest dus nog veel gebeuren. Voor de Engelsen hebben we veel te hard gewerkt. Maar hij is nu wel leeg en er zit een nieuwe vloer in.
Gelukkig heb ik niet alleen maar in studio 4 gewerkt. Ik heb ook nog in studio 2 een grid opgehangen, een voorstelling afgebouwd, podiumdelen gebouwd en een nieuwe voorstelling opgebouwd.

Natuurlijk was donderdag mijn Super Sweet 18. Helaas heb ik geen auto gekregen. Wat ik wel heb gekregen is toestemming om te mogen drinken. Donderdag avond ben ik met een aantal collega's wat gaan drinken en voetbal kijken in de pub. Vrijdagavond ben ik met Junie (m'n huisbaas) en een vriend van hem die hier ook al een aantal keer is gewees, wezen stappen. Dit was erg gezellig. Omdat de glazen hier zo'n beetje 2 keer zo groot zijn als in Nederland, is de kater de volgende morgen ook 2 keer zo erg. Dus ik heb die dag vrij weinig gedaan. Ik heb films gekeken. Tangled en Big Momma's. Tangled was erg leuk. Dit is een Disney film over Rapunzel. Big Momma's was weer een film over een man die een dikke vrouw gaat spelen. Hier zijn al heel veel films over en ze zijn allemaal hetzelfde. Deze vond ik dus ook niet zo leuk.

Voor vandaag (zondag) had ik ook niet zoveel gepland. Ik had om 14.00 uur een skype date. Dit duurde iets langer dan verwacht dus het was al best laat om nog echt iets te gaan doen. Ik ben naar Camden Town geweest. Hier is op zaterdag en zondag een grote markt. Hier ben ik maar een uurtje geweest, maar ik heb me toch vermaakt. Als het lekker weer is, wat het nu echt niet is, ga ik er nog een keer heen.

Ik ben nu ook al veel te lang bezig met dit verhaal omdat ik ondertussen ook de film Despicable Me, aan het kijken ben. Hij is echt veel leuker dan verwacht. Ik heb echt al paar keer hard moeten lachen.

Nu moet ik even hard nadenken of ik niet iets vergeten ben. Ik herinner me opeens weer dat ik ineens m'n pinpas kwijt was. Ik gelijk naar m'n kamer om hem te zoeken. Niet gevonden. Ik wilde hem bijna gaan blokkeren toen ik mij opeens bedacht dat ik de vorige dag tijdens de boodschappen aan de telefoon zat. En aangezien ik altijd naar de self-service ga, bedacht ik me dat ik hem best weleens in de pin automaat had kunnen laten zitten. Ik snel naar de supermarkt. Ik zou net die avond naar de voorstelling van studio 2 gaan om daarna af te breken om 20.00 uur. Het was ondertussen 19.40 en ik moest ook nog eten. Gelukkig was mijn pinpas bij de supermarkt bij de balie achtergelaten. Nadat ik m'n ID (met dank aan kevin/keviam:lees reactie) had laten zien en m'n handtekening had gezet had ik gelukkig mijn pas weer terug. Ik was echt zo blij, niet normaal. Anders was het echt klote geweest want ik had nog ongeveer 3 pond aan cash geld en een nieuwe pas zou ik niet binnen een dag gehad hebben. Conclusie: Voortaan niet meer bellen tijdens het betalen en na het betalen 3 keer checken of ik mijn pas echt wel gepakt heb. En ik ben natuurlijk gewoon stom geweest.. Maarja, ik heb hem weer!

Als laatste wil ik jullie allemaal bedanken met de kaarten en felicitaties! Dus bij deze: Bedankt voor de kaarten en felicitaties allemaal.

Dan ga ik nu wat foto's plaatsen, mijn bed opmaken en naar bed. Want ik moet morgen weer gewoon werken. Ik hoef als het goed is niet te sjouwen want er komt een nieuwe voorstelling in studio 2 waar ik bij kan helpen.

Slaap lekker allemaal en tot snel!

  • 27 Februari 2011 - 23:20

    Keviam:

    heeeey reubentjeuh!

    dikke film freak word jij!
    het is trouwens ID niet idee ^^
    wel stom van je, je verliest wel een hoop op deze manier, whaha!

    die gnomeo en juliet lijkt me echt geniaal! vooral in de trailer met die tuinkabouter met zwempak aan die zingend naar het zwembad huppelt, te comisch!

    maare,

    cheers!

  • 28 Februari 2011 - 07:24

    Marten:

    Hoi Reuben,
    Word steeds gezelliger daar bij jou op de stage merk ik! De werkzaamheden komen ook steeds meer in de buurt van je leerdoelen!
    Geniet en maak veel plezier, het is tenslotte a once time in a life experience!

    Groeten,
    Marten

  • 28 Februari 2011 - 07:49

    Eve:

    Yo!

    Alsjeblieft hoor, voor je felicitatie. Twas geen moeite (A)

    Die films zijn echt te genius inderdaad. Vooral Despicable Me is echt geniaal!! "IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!" XD

    Geen auto?? Niet eens? Niet dat je hem nodig hebt, de underground is ook goed genoeg, maartoch...

    Achja, ik verveel me een beetje, dus vandaar dat je deze zinloze reactie krijgt.

    Ik ga lekker ontbijten. Ik kijk uit naar het volgende verslag.

    Bye Reuben, have a good time.

    Eve

  • 28 Februari 2011 - 07:58

    Maddy:

    Haha, ik heb me rot gelachen om je verhaaltje. In ieder geval ziet het er naar uit dat je het super naar je zin hebt daar. En als je nou niet meer zo ezelig doet om je pinpas te vergeten word het vast nog beter ;)

    Veel plezier deze week schatje!
    XXXxxx

  • 28 Februari 2011 - 09:00

    Emma:

    Heeyy Rub!!

    Volgens mij begin je echt steeds meer je draai te vinden. En wezen sporten zelfs, tjonge sta perplex. Er is toch een gym in dat huis??

    Veel plezier nog!! En kijk uit naar je volgende verhaaltje.

    xxxx

  • 28 Februari 2011 - 17:23

    Teun:

    SPORTEN? deze man is straks breder dan Djoy hahaha xd ik moet wel steeds hard lachen dat je verhalen over theatervoorstellingen, bioscoopbezoeken, en alles eromheen groter zijn dan je bezigheden op stage, haha. :-P en je krijgt van mij wel een auto! [maar wel op schaal (A)]

  • 28 Februari 2011 - 19:52

    Petra:

    Hoi Rub, je pinpas-avontuur had ik al mee gekregen want toen je daarover belde zat Frans bij mij. Goed opletten dus voortaan...
    Hé, en Reubie aan de sport... Doe je dat in de gym bij jullie in de flat? Daar was toch ook iets van een sportzaal?
    De studio's gaan er al veel meer als een theaterruimte uit zien. Goed gewerkt!
    Tot gauw weer, liefs Petra.

  • 04 Maart 2011 - 22:43

    Eric:

    je kan straks een boek schrijven 'Reubens London Life'.

  • 07 Maart 2011 - 20:02

    Spook:

    hahaha, duidelijk een topsporter in de dop;-).
    vooral als je de avond erna kijhard gaat zuipen!!
    keep up the good work!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage london

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2011

God´s Waiting Place

02 April 2011

Pap, Petra en de Lederen Man

14 Maart 2011

Eindelijk echt werk, gelijk ziek.

27 Februari 2011

MY SUPER SWEET 18! en meer..

14 Februari 2011

Ups & Downs
Reuben

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 30481

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 13 Oktober 2014

Aussieland

23 Januari 2011 - 19 Juni 2011

Stage london

Landen bezocht: